czwartek, 30 stycznia 2014

SZYBKA SURÓWKA

Dzisiaj szybko i krótko.
Miałam wczoraj szybki obiad i dziś też muszę wszystko na szybko.
Dzieci chciały surówkę a ja nie miałam czasu do sklepu i prawie pusto w lodówce.
Jednak chcą surówkę to dostaną a jakże.
Zobaczyłam co tam w lodówce i zrobiłam surówkę:



1.  Mała pekińska kapusta
2. Jeden ogórek świeży    
3. Jedno jabłko                
4. 4 jaja na twardo          
5. jogurt naturalny            
       6. sos do sałatek (czosnkowy)
7. sól i pieprz do smaku   

Zamiast jogurtu może być majonez. Na opakowaniu sosu sałatkowego nawet pisze że 
pomieszać z majonezem ale moje anioły ciągle się odchudzają...
Tego majonezu jakieś trzy łyżki.

Nawet nie wiedziałam , że wyjdzie taka dobra dziś też ją robię tylko bez ogórka a z papryką.
W zasadzie można przecież wsadzić co się lubi .



SMACZNEGO! :) 




5 komentarzy:

  1. Do tego jeszcze puszka tuńczyka w sosie własnym, albo kurczaczka podsmażonego z przyprawą gyros... U mnie na stole też często goszczą takie surówki - patrzę co jest w lodówce i działam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O dziękuję za podpowiedź spróbuję z tuńczykiem . Jak to fajnie się wymieniać poradami :) Zawsze się człowiek czegoś nowego dowie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. z jajeczkiem to nie robiłam w sobotę zrobię dam znać jak smakowało :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam surówki i sałatki, ja dodaję często pestki dyni uprażone na patelni - dodane do sałaty lub kapusty pekińskiej smakują wspaniale. A do tego zestawu dodałabym sezam też uprażony na suchej patelni.
    Też dodaje jogurt to surówek z rozsądku:))))))))))))) Choć majonez uwielbiam jako dodatek
    Pozdrawiam Cię bardzo mocno:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za odwiedziny i cenne rady:) Nicisole zaintrygowałaś mnie tymi pestkami :) muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń