czwartek, 24 kwietnia 2014

MODLITWA O" STOKROTKĘ"

NIEPOZORNY, BIAŁY KWIATEK
W OGRÓDKU MYM ZAGOŚCIŁ.
BIELUTKI, JAK ŚNIEGU PŁATEK,
SKROMNY, PEŁEN RADOŚCI.


STOKROTKA - PROSTA , JAK DZIECKO CZYSTA,
WRAŻLIWA I JAKŻE KRUCHA.
POCHYLA SIĘ TROSZKĘ DO MNIE 
I CIERPLIWIE , SPOKOJNIE SŁUCHA.

WIĘC ANIELE MÓJ STRÓŻU, PRZYJACIELU DROGI
 POMÓŻ MI, BYM MOGŁA BYĆ JAK ONA,
BYM NIE MYLIŁA DROGI.

 CHCIAŁABYM  BYĆ JAK DZIECKO,
NIE TRACIĆ TEJ SZCZEROŚCI,
KTÓRA W CZŁOWIEKU GOŚCI OD SAMEJ MALEŃKOŚCI!

TO MY DOROŚLI TĘ BIEL ZABRUDZAMY!
ŻYCIE JEST WSZAK TRUDNE I "STOKROTKĘ"- WYRZUCAMY!
ŁATWIEJ NAM ŻYĆ BEZ NIEJ, ZAGŁUSZYĆ SWĄ PROSTOTĘ,
BO PRZECIEŻ MOŻNA WSZYSTKO SOBIE ZOSTAWIĆ "NA POTEM".

WIĘC PROSZĘ STRÓŻU KOCHANY!
POMÓŻ ZNALEŹĆ TEN KWIATEK WE MNIE.
CHCĘ BY ZNOWU BYŁ PIĘKNY ,BIAŁY.
OBIECUJĘ , ŻE JUŻ NIGDY NIE ZWIĘDNIE.! 


WIERSZYK WŁASNY- PRAWA ZASTRZEŻONE :)  2014r  kwiecień


9 komentarzy:

  1. Oj ładnie , aż mi się dziwnie na duszy zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie napisalaś, podziwiam, ach ile tych ukrytych talentów błaka się po necie...pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) Miło jest czytać wasze komentarze i to, że nikt jeszcze nie nazwał mnie dziwaczką ;)
    Dziękuję...

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie piszesz. a tak na marginesie my wszystkie jesteśmy po" troszę "dziwaczkami, więc się nie przejmuj, sama wiesz o sobie wszystko i nie daj sobie niczego wmówić. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny Twój wiersz i taki prawdziwy. Jestem zakochana w stokrotkach, a Ty mnie zmotywowałaś, żeby im coś zadedykować, bo wokół domu mam ich całe kobierce!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, stokrotka to najczystszy z kwiatków a ja jeszcze lubię bardzo niezapominajki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładny!
    Zdolna bestyjka jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana, masz tak cudną duszę, że chciałoby się być obok Ciebie i gadać, gadać, gadać ..... z Tobą :*****

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze Gosia , wzruszyłam sie , ale wiedz, że ja właściwie do gadatliwych nie należę...ale mogę za to słuchać .......aż do konca ...a potem coś się w głowie uknuje i powstanie mały wierszyk zazwyczaj
    i dziękuję ale nie zasługuję na tak piekny komentarz-dzieki:)

    OdpowiedzUsuń