niedziela, 23 marca 2014

POWOLI ŚWIĄTECZNIE :D

Jako, że święta coraz bliżej postanowiłam 
powoli zacząć bawić się jajkami.
Kupiłam dwa styropianowe jajeczka wielkości naturalnego jaja
i zaczęłam czwarzyć :


Pomysł na czapeczkę na jajko pożyczyłam od Dreszki :)


To Ona pierwsza wyszydełkowała takie fajne nakrycie hm..."głowy".? więc też spróbowałam.
Resztę to już sama wymyśliłam:
rączki są z wykałaczek oczywiście obszydełkowane,
nóżki też tak samo a do tego zrobiłam jeszcze malutkie paputki- to dopiero było dziubanie ale wyszło :)

Drugie jajko zrobiłam już bardziej wiosenne i to już wymyśliłam sama:D

Wyszło całkiem podobnie ale żeby było wiosenne zrobiłam z wełny
kapelusz z kwiatkiem.

Chciałam też zrobić ptaszka ale sama nie wiem co to wyszło.
Moim zdaniem przypomina trochę BUKĘ - jeśli ktoś pamięta MUMINKI będzie wiedział kto to :)
Jednym słowem nie udało sie i nie jestem zadowolona z tego "ptaka" ale żeby nie było, wstawię fotkę, a co pośmiejcie się też razem z moimi dzieciakami, One powiedziały, że to jakiś taki nieudany kosmita - FELUŚ 


Hi hi hi ! na ptaka to nie wygląda ale może straszyć nie?
Naśmieliśmy się przy nim że hej! ale jak już jest w naszej "rodzince"
to niech mu dobrze - temu Felkowi :D



Muszę troszkę poćwiczyć, to może w końcu wyjdzie jakiś normalny ptaszek ale Felusia już mi szkoda spruć .

Na dziś to tyle dokupię jeszcze jajek i pomyslę o czymś nowym.
Trzymajcie sie zdrowo !


8 komentarzy:

  1. Fantastyczne prace!!!!!!!!!!!!! masz talent do takich pięknych rzeczy :)

    CUDO

    buzia

    KRESKA

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super.....masz sprytne rączki,pozdrowienia,Jolka

    OdpowiedzUsuń
  3. No fajny ten czekoladowy ptaszek :) Meksykańskie jajo też wymiata :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Kochany ten Feluś:) od razu poprawia humor:)
    Cudeńka robisz z tej włóczki:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten Feluś rzeczywiście jest trochę kosmiczny ;) Jaja wyszły super, tak sobie myślę, że na kończyny to jakiś giętki drut też byłby dobry.

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie też o tym myślałam , ale nie miałam akurat żadnego a jak mi strzeli pomysł do głowy to muszę go szybko zrobić z tego co mam ;) zamiast przemyśleć na spokojnie i wykonać , ale taka już jestem :)
    Dzięki Gaju za trafne spostrzeżenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejka Kochana:)
    gdzie się podziewasz i jak się miewasz? ale mi się zrymowało
    Pozdrawiam bardzo cieplutko
    Bużka

    OdpowiedzUsuń
  8. ALE JAJA! Uśmiałam się patrząc na te Twoje cuda. Masz talent! Fajnie, że mogę popatrzeć :D
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń