niedziela, 8 maja 2016

Ach, to życie ...Jest piękne!



Ładna, słoneczna niedziela. Właściwie kilka dni ostatnio było ładnych. Człowiek zaraz 
na balkonie siedzi i czyta sobie coś i szydełkuje i pranie na dworze super schnie i tak
ładnie pachnie wiosną i napawa nadzieją, energią i...nie wiem czym jeszcze ale jest pęknie.

Zaraz jak tylko słoneczko zaczęło "przypiekać" na nasze podwórko przywędrował gość:



Taki słodki! Zastygł ze strachu, bo psy tak zaczęły szczekać , musieliśmy go przenieść
gdzieś daleko za podwórko żeby nie stało się nieszczęście...


Na balkonie  powiesiłam następne dwie doniczki , bo od mamy dostałam pelargonie.
Już bym chciała żeby kwitły!  :D 


W jakiejś gazecie znalazłam (wcześniej) torebkę z nasionkami pomidorków.
Pomyślałam, że wrzucę w ziemię ale nie myślałam, że zakiełkują. Zaczęły 
wzrastać! Rozsadziłam w osobne doniczki i o dziwo na razie rosną  :D
Resztę sadzonek zaniosę mamie i siostrom, może się uda i choć parę pomidor-
ków urośnie. Fajnie by było. Na razie mam je za szybą, bo wieczory zimne.



Sporo wykorzystałam słońce i siedziałam na balkonie i tam też powstały następne papcie.
Trochę inne, nie wiem czy lepsze, czy gorsze ale mi się stare już nudzą i szukam sposobu żeby 
je jakoś zrobić inaczej. Zrobiłam tym razem takie bez pięty. Jak się je będzie nosić...zobaczymy.






Troszkę są za duże na moją "modelkę" ale na drugą córkę są w sam raz. :)
Jeśli by się okazało, że później będą spadać z pięty, wszyję od środka gumkę i będzie git :D 

Pokażę Wam jeszcze bączka, który mi bzyczał przy robieniu papci chyba przez 15 min.
To pewnie miała być jakaś piosenka hi, hi, hi  :))))

BĄCZEK

Ach, ty bączku, czemu siedzisz tu a nie na  pączku.
Pięknie bzyczysz mi do ucha, taka pewnie to otucha.
Myślisz: Co za człowiek siedzi sobie,
co ja tu u niego robię?


Pozdrawiam ciepło:



8 komentarzy:

  1. Jaki słodki jeżyk<3 Też mam pomidorki już zasiane, też mi kiełkują - teraz, kiedy jest już ciepło stoją sobie na balkonie:) Paputki jak zwykle świetne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oko cieszy i serce rośnie, kiedy kiełkuje coś, co człowiek sam zasadzi :)

      Usuń
  2. Pomidorki od Ciebie pięknie stoją, te mam w domu , wysadzę za jakiś czas, jak będą mocniejsze.:) Papcie fajne, ja przymierzam się do laczek, czasu tylko brak. jeżyk przecudny:) A to bąk tak spiewał, czy Ty przy sztrykowaniu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bąk, bąk śpiewał. Mnie nie dałoby się słuchać...;)

      Usuń
  3. Ale masz dobrze, też bym chciała balkon, a tak tylko zostaje iść na rower :)
    Miłe spotkanie , słodki jeżyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam balkonu tylko podwórko ale marzył mi się taki mały azyl, bo podwórko wspólne ze szwagierką. Wiadomo, czasem człowiek potrzebuje troszkę samotności. Mąż więc zrobił taki drewniany w zasadzie to bardziej altanka ale sympatycznie mi tam jest i swojsko.

      Usuń
  4. Piekne wrazenia z minionego ciekawego tygodnia. Bylas pracowita i umialas uzywac piekny czas. Jezyk nas tez czasami odwiedza.
    Zycze milych zielonych swiatek i pozdrawiam serdecznie .. Dorothea :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. wie niedlich der Igel
    liebe Grüße
    Rosi

    OdpowiedzUsuń